woensdag 19 september 2012

Heb jij dat nou ook?............

Was ik na alle drukte van plan om nu maar eens iets af te maken voor mezelf ........ en was daar druk mee bezig......... n.l. Scandinivian Christmas van Lynette Anderson. Kwam ik gister in de boekwinkel en daar lag het boek van Arne en Carlos "Poppen breien". Zo verschrikkelijk leuk, het boek op zich is al zo gezellig om te bekijken. Dus ik gisteravond pennen gezocht, maar ik moest er 5 hebben, maar helaas maar 4 in voorraad....... Dus vandaag op pad om er 1 pen bij te "versieren". 
hier ben......was....... ik mee bezig...........
dit is ook weer zo leuk om te doen............
wat voorbeelden............
ik denk dat ik met deze begin.......of eerst dat andere afmaken.......
ik kom er nog niet uit..........
 
Fijne dag!
 
 

1 opmerking:

  1. Dit is zo herkenbaar. Mijn advies. Gewoon doen waar je het meeste zin in hebt.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen