zaterdag 6 december 2014

Sint en nog wat...................

Het is alweer voorbij..............
Het was weer erg gezellig met
mooie cadeaus, surprises en rijmen
Er werd een traantje weggepinkt
want soms zijn rijmen nogal gevoelig...................
Enzo had mij met lootjes trekken
en ik kreeg een hele uitleg van hoe hij de surprise
had gemaakt
het was een prachtige macaroni van papiermaché
waar deze mooie sjaal uit vandaan kwam
die hij niet zelf had gemaakt
maar een andere Piet...............
Ik kreeg nog een prachtig kleurboek voor volwassenen
hoe leuk is dat.................
en een heerlijke chocoladeletter
dus het was een mooie avond!!!!
Dat we weer thuis waren
heb ik de trui afgemaakt voor Enzo
waar ik de laatste weken tussen de lappies door
heel druk mee was
(kan geen breinaald meer zien................)
dezelfde als zijn vader en opa uit het boek "Visserstruien
Nu nog een jurk voor mezelf afmaken 
...........dan denk ik,,,,,,,,,,,,,,,,
dat ik daar wel eens klaar mee ben
Het is toch niet mijn favoriete handwerkje.........
Straks weer lappies zoeken voor de 3e maand Stonefields
  en we hebben vandaag nog wat te vieren
We zijn vandaag 24 jaar getrouwd
waar blijft de tijd.....................
 Woensdag wordt kleinzoon Enzo 11 jaar
en zoonlief is 3 december 48 jaar geworden
We worden oud..............

Fijn weekend!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten