vrijdag 8 augustus 2014

Terug van weggeweest...................

Dit jaar geen zin in vakantie..............
maar wel een paar dagen naar Zuid-Limburg geweest.
We hadden onze caravan uitgeleend aan zoon, schoondochter en de kids
en die stonden bovenop de Gulperberg.
Ik had 2 maanden terug vlakbij een hotelletje geboekt
(wat ze niet wisten).............
dus kwamen wij zaterdag even bij hun kijken
Op dat moment waren ze net de voortent aan het opzetten
Ik keek om het hoekje en vroeg:
"kunnen we even helpen"
Het verbaasde gezicht van mijn zoon.................
Hij dacht op dat moment, die vrouw lijkt erg op mijn moeder...........
Lache...........!!!!!!!!!!!!
De voorpret was ook al leuk.............
een prachtige plek, uitzicht over het dal.......

Pannekoekenmolen..............

spoorbrug in België.............



bijzondere molen...............

Kasteel Hoensbroek...................

tentoonstelling van lingerie.............

het gemak, nou ja. gemak.............

sommige kwamen me bekend voor..................

hij is ook weer thuis, kan hem niet missen.....................

escargots.................




Spoorbrug, de lijn heeft in de jaren '30, 5.000.000 gulden gekost
toen hij er lag, was hij niet rendabel............
tel uit je winst..............
gebeurt 70 jaar later nog steeds...............
hebben ze wat geleerd????????
onbekend................
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten