maandag 23 januari 2012

Eindelijk................

Hè, hè, eindelijk weer iets om op mijn blog te zetten. De zin en de energie heeft lang ontbroken. Maar als er weer iets af is, krijg ik toch wel weer zin om door te gaan. Toen ik hem liet zien aan mijn schoonzusje, wilde ze hem graag hebben. Dus springt deze kikker vandaag of morgen haar kant op. Ik ga gauw kijken wat ik nu ga maken................ Heb nog zoveel garen, zal ik het ooit op krijgen...............
Gewoon maar doorgaan............
                                 

1 opmerking:

  1. Wat een schattig kikkertje heb je gemaakt. En dan dat zwembandje om zijn middel, echt superleuk. Ik zag dat je ook meedoet met het Huisjesprojekt. Ben heel benieuwd of je al een bouwwerk uit de grond hebt gekregen?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen