dinsdag 17 juli 2018

Een beetje van alles wat................

Ik ben een beetje erg op achter..............
maar toch even vermelden........
Vorige week zondag een rondje gefietst
Thuis heeft manlief een ronde uitgezet.
Omdat mijn elektrische fiets niet zo erg ver komt....
is dat makkelijker want dan weet je ongeveer hoe ver je kan
 We gingen langs een klein "nepkerkje"..... 
dat staat van onze buurtschap verderop in een ander buurtschap
(jammer, vergeten foto te maken)....
Gister 23 juli toch nog een paar foto's gemaakt...............






 
In ieder geval, er zaten toen 3 mensen in...
Wij kennen er 1 van, die zaten muziek te maken
Met hun hebben we nog 2 liedjes gezongen
hoe leuk is dat.............. 
er was nog kunst te zien............
 

 
We fietsten naar de pont...............
 
 
We gingen door het Spaarnwouder bos
en kwamen later deze mooie opslagtanks tegen
 

We zagen witte bergen
en weten niet wat het is
erg gezond lijkt het me niet............

 
Het gemaal van deze Houtrakpolder......


Noordzeekanaal.......
 
 
en we gingen weer terug......
 
 
Vanaf de pont.............

 
Thuisgekomen een maaltijdje bereid op
de manier zoals we kampeerden....
dus vakantie in eigen tuin............
 

 
Omdat ik mijn kamertje wilde opknappen,
maandag een pot verf gekocht.
We wisten nog niet wanneer we dat zouden doen,
 het verven dus.....
Dinsdag was het niet zo warm,
dus ik zei tegen Jaap....
zullen we het nu doen??
Aangezien hij zowat geen verf meer kon zien
i.v.m. het schilderen van de voorpunt,
zei de lieverd toch, lijkt me een goed plan......
dus wij aan de slag
Ja, ik ben van.............
vandaag besteld, gister gekregen....
moet allemaal niet te lang duren............
 
hij bovenaan........
 
 
en ik de onderkant............
ik zie er geweldig florissant uit........
 

 
was wel een beetje krap.........

 
hieronder het resultaat.........
 
 
Merkte 's avonds wel dat ik toch een dagje ouder word.....
maar een tevreden mens telt voor twee......
 
Op het moment ben ik weer begonnen aan de 2e stola
bloemetjes haken, enz........


 
ze moeten er allemaal nog op............

 
gister een heleboel vlinders in de vlinderstruik
en andere planten.
Zo leuk!!!
 
 
de sloot bij ons achter ziet groen.......
 en van de week veel blauwalg.....
een beetje (veel) regen zou niet gek zijn..............
 
 
dit was het weer zo'n beetje......
verder nog een....
 
 Fijne dag!!
 
 


 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten