vrijdag 4 maart 2016

Oh jéé....................

Ja, met recht oh jé................
We konden het toch niet laten........
de Stonefield wordt volgende week doorgequilt
en de the Prince is nog niet klaar..............
Maar we werden ook weer een beetje verliefd op deze
dus het patroon besteld...........

Het patroon heet, daar komt ie.........
The Rowdy Flat Library Quilt
ja, het is een hele mond vol
maar Ellen en ik hebben er zin in
Samen doen we zo nog eens wat..............
Het patroon heb ik hier klik besteld
Ik kreeg een mooie achtergrondstof van Ellen en
Ellen scoorde een mooie lap bij onze quiltjuf Nora
 
lapje van Nora, hoe leuk kan het zijn............
 
en daar zijn we uiteraard heel blij mee
Precies wat we nodig hadden
Zo komt Jan Splinter door de winter...............
Ik ga straks als het huis aan kant is
weer heerlijk tussen mijn stofjes neuzen.................
 
Fijne dag!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten