maandag 10 september 2012

Het is weer voorbij..............

Jammer genoeg is het alweer voorbij, het "winkeltje van 1 dag" is weer gesloten.......... Inmiddels is alles weer opgeruimd en de auto kan er weer in............We hopen volgend jaar maar weer........... Het was een prachtige dag met heerlijk weer, veel bezoekers en ook nog wat verkocht. Helemaal leuk allemaal. Schoondochter had heerlijke risolles en lumpers (ik hoop dat ik het goed schrijf) gemaakt en dus na afloop heerlijk met z'n allen in de tuin gegeten. Het is vandaag al heel ander weer............. Het thema van deze Feestweek is de Olympische Spelen dus overal op het dorp hangen en staan figuren die met deze spelen te maken hebben.......... Ook was er nog de jaarlijkse Polderprutrace, door 17 sloten............ Mijn kleinderen hadden geoefend voor de Mini-polderprutrace, die is zaterdag...........in hun goede kleren,
leve de wasmachine en de droger..........
VOOR............. 
ZIJ...............
NAAR ACHTER............ 
het lijkt wel gymnastiek............ 
begin van de Polderprutrace, ze gaan dan op boerenkarren naar de start......
toen was hij nog schoon.............
en zo ziet mijn kamertje er vanmorgen uit.......
behoorlijk rommelig...........
 
het ligt er allemaal zielig bij..........
 nog even moed verzamelen...........
morgen met de bus mee vanwege de Feestweek..........
woensdag trouwt mijn man zijn dochter met haar lief......
zaterdag ook nog een feestje....
hoe druk en gezellig kun je het hebben............
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten