maandag 4 juni 2012

Gister.................

de enige bezoeker.................
Nou, het was me het weertje wel. Dat ik opstond en naar buiten keek, heb ik een heel lelijk woord gezegd............  Op buienradar zag het er ook niet heel goed uit. Manlief raadde me aan om niet te gaan, maar dat ging me toch een beetje te ver. Dus in de stromende regen alles uitgepakt, gelukkig had ik nog een regenjas, dus ik was er klaar voor................. Maar achteraf gezien had ik ook een paar regenlaarzen moeten hebben, dus stond ik al gauw  met natte sokken in mijn winterlaarzen en dat op 3 juni........... hoe koud kun je voeten zijn............. Het was dus niet al te druk, maar wel was elke kraam bezet. We zien wel wat we volgend jaar doen.............. Toch weer wat spulletjes kwijt, dus dat was wel leuk. Mijn schoonzus kwam ook nog even kijken en die vroeg of we bij haar  kwamen eten, heerlijk!, dus kon ik daar even mijn voeten opwarmen. Al met al was het toch wel gezellig.................
mijn kraam..............
op de valreep nog in elkaar gezet..........
 Petra, met haar doe ik het "winkeltje van 1 dag"
we stonden gezellig naast elkaar..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten