woensdag 28 maart 2012

2 flappies.................

Vanmorgen deze 2 konijntjes afgemaakt, ik vind ze kneuterig.............Eigenlijk te mooi weer om binnen te zitten, maar ik kan het freubelen niet laten. Dus zometeen maar even op de fiets naar de markt om een lapje voor een vouwgordijntje te zoeken. Ik had vorige week de kriebels wat betreft schoonmaken, jakkie.................. Ik dacht, ik ga even mijn vouwgordijn wassen. Heel gedoe met koordjes enz. maar goed het was schoon, hang het aan de lijn, trek er even aan.......... Er bleef niet veel meer van over. Helemaal gaar. Dus nu is de vraag, een nieuwe kopen of er weer een zelf maken???? Ik zie wel, maar ik ga sowieso naar buiten!
ienie mienie flappies..............
hoe gaar kun je zijn.................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten