maandag 29 januari 2018

Opnieuw...................

Ik schrijf toch maar weer een blogje.........
elke keer als ik op mijn blog kijk
zie ik weer de nieuwjaarwensen staan
wordt wel tijd dat er wat anders te lezen is.................
Het was alweer een bewogen maand..........
manlief behoorlijk ziek............
Daarom mijn verjaardag niet gevierd...........
zou wel makkelijk zijn als je dan ook geen jaartje ouder wordt..........
Gelukkig knapt hij alweer op,
maar was wel even schrikken
op het moment dat ik hem vond...........
Ja, inderdaad.....
ouderdom komt met gebreken...........
We gaan maar weer "gewoon" verder..........
Ik ben druk aan het haken geslagen,
heb een voorraad garen en katoen
daar zeg je U tegen.......
Zal toch eens op moeten..........
Daar dacht ik niet aan dat ik jonger was
maar dat verandert wel als je ouder wordt
In de loop der jaren krijg je toch van alles
een behoorlijke verzameling
Ik ga nog even tussen mijn katoentjes zoeken
wat voor kleur ik nog gebruiken kan
voor waar ik mee bezig ben...........
De dag is alweer bijna voorbij,
maar toch..... straks een......
 
Fijne avond!! 
 
 


2 opmerkingen:

  1. Sterkte hoor, met alles wat je bezig houdt! Ontspannen met een haakwerkje ervaar ik altijd als een fijne bezigheid. Even je handen laten gaan en de ontspanning komt als vanzelf.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen