woensdag 14 januari 2015

Nog eventjes..................

Nog een paar uurtjes................
en dan wordt dit kleine meisje
70!!!....
bijna 1 jaar..................
bijna 70....................
Wat kan er veel gebeuren
in al die jaren.........
Laten we het daar maar niet over hebben..............
Maar we gaan ervoor.....
mijn vriendin wordt 4 juni ook 70
en we kennen elkaar al 62 jaar
Zij heeft mij aan mijn huidige man gekoppeld 
bijna 27 jaar terug................
(eind dit jaar 25 jaar getrouwd...............)
en we wonen nu vlak bij elkaar.........
hoe mooi kan het zijn.............
Ik ga nog even genieten van nog 3 uurtjes 69 zijn
...vind het eigenlijk (eerlijk gezegd) wel leuker klinken...........

Fijne avond!

3 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd, want inmiddels ben je toch wel écht 70 nu! Mooie mijlpaal en fijn om dat (bijna) samen met je vriendin mee te maken. Wat leuk dat zij een man voor je gevonden heeft, dat maakt het extra bijzonder.
    Ik ga elk jaar een weekend uit met 2 vriendinnen, we zijn een maand na elkaar jarig (zelfde leeftijd). Volgend jaar 50, dat wordt vast een feestje! ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Fijn dat je al 57 van de 70 jaar mijn liefste tante Ien bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel te laat , maar niet minder gemeend, gefeliciteerd.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen