zaterdag 19 oktober 2013

Weekend.................

Ik ben even aan het meten geweest
hoever nog te gaan.........
met stola nr. 5
Als ik het goed bekijk
moet ik nog 5 keer het patroon haken
Voor mijn gevoel duurt deze veel langer
(ik had ook een aantal fouten gemaakt)
dus uithalen en opnieuw beginnen
dus dat schoot niet op..............
Maar dit is voorlopig wel de laatste
..........ik heb er zowaar 1 verkocht...........
Ondertussen nog aan iets anders begonnen
kreeg een beetje een punthoofd van dat gehaak............
Dit ligt er ook al een tijdje..........
het moet dit worden.........
Maar ik moet eerst eens even strijken
Dat is mijn favoriete hobby................
nee dus.................
Het weer is niet geweldig
dus wat dat betreft is het een mooi klusje...........
Zie dat het inmiddels al 2 uur is
en ik werd pas wakker om kwart over 10
dus wel een hele korte dag...............
(had zeker iets in te halen)
 
Fijn weekend!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten