zaterdag 10 augustus 2013

Terug....................

De komkommers zijn op en we zijn weer terug van weggeweest. Een weekje eerder als we dachten............. Gisteravond beland op de afdeling cardiologie met manlief, maar gelukkig!!!!! niets aan de hand. Wat het wel is, is niet helemaal bekend, maar ik hoop dat het allemaal goed komt. Weinig gedaan in de afgelopen weken, wel wat zitten breien (maar weer uitgehaald)........ Dus dat schoot niet erg op........... zitten borduren............ wat ook nog niet klaar is en geen steek gehaakt. Als ik het garen zag, werd ik al niet lekker.......... Dus algehele malaise.............. Zal het toch met die komkommers te maken hebben?????????? Wel heel veel gelezen, dat dan weer wel............
Nu staat al de hele dag de wasmachine te draaien..........................
Toen ik vanmorgen in de tuin keek, zag ik dat er in ons piepkleine vijvertje deze prachtige waterlelie stond.
 Nou, daar werd ik toch weer een beetje blij van.................
Hieronder nog een aantal foto's van de afgelopen vakantie
wat we onderweg tegen kwamen............




op dit plekje ging het niet helemaal goed................
maar we moeten maar positief blijven denken.............
 
Fijne avond!



2 opmerkingen:

  1. sterkte en hopen dat alles snel goed mag komen
    wat een enorme mooie foto's liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte en ik hoop dat de uitslag goed is en jullie weer snel naar deze mooie plekje kunnen gaan zonder nare herinneringen!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen